Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047009900 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Innoveren en risico's nemen is belangrijker dan ooit. En dus ook het loslaten van de angsten en beperkende gedachten die je in je comfortzone houden. Maar hoe doe je dat? Michel Taal combineert in Faalkracht inzichten op het gebied van gamification en evolutionaire psychologie in een beproefde methode om in drie stappen je lef te vergroten door de kracht van gecontroleerd falen te benutten. Faalkracht is je sleutel tot meer lef. Voor teams én individuen. Danone, ABN AMRO, Clifford Chance, Amnesty International en verschillende start-ups maken reeds gebruik van de faalkrachtmethode.