Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789023463979 |
Wat hebben de verdwijning van paardenmest en de introductie van kabeltelevisie met elkaar te maken? Waarom is het beter om dronken achter het stuur te stappen dan te gaan lopen? In vervolg op de internationale bestseller Freakonomics, werpt SuperFreakonomics opnieuw onverwachte, verrassende en prikkelende vragen op. Steven Levitt en Stephen Dubner gaan op zoek naar de antwoorden en laten zien dat ons gedrag gestuurd wordt door economische motieven. Of het nu gaat om prostituees, zelfmoordterroristen, klimaatdeskundigen of artsen: zij worden uiteindelijk allemaal gedreven door economische prikkels. SuperFreakonomics gaat over dingen waarvan je altijd dacht dat je ze wist maar die niet waar bleken te zijn, of dingen waarvan je nooit wist dat je ze wilde weten. Dit boek onderzoekt kortom de verborgen kant van de wereld en daagt ons uit die opnieuw te definiëren.