Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047004240 |
Tegenwoordig willen we dat medewerkers initiatief nemen, zelf denken, klantgericht, creatief en bovendien ondernemend zijn. Twintig jaar geleden bedacht de baas nog gewoon zelf wat iemand moest doen en gaf hem op zijn donder als hij dat niet deed. Nu zijn regeltjes, bemoeizucht en betutteling uit den boze. Maar wat moet je dan als hedendaags manager? Jeroen Busscher laat in Turbomanagement helder zien wat je niet moet doen, maar gelukkig ook wat je juist wél moet doen. Coachen? Alsjeblieft niet. Vertrouwen, dat zet pas zoden aan de dijk. Complimenteren dan? Nee, managers moeten leren wat werkelijke interesse is. Busscher haalt menig managementcliché onderuit en introduceert nieuwe, hyperconcrete do's en don'ts. Het is goed om als manager eens wat meer te laten en wat minder te doen. Er is namelijk helemaal geen verband tussen inspanning en goed leiderschap. Manager: maak je niet druk om dingen waar niemand wat mee opschiet. Wees liever lui. Turbomanagement leest zoals Busscher denkt: onconventioneel maar toegankelijk, bruikbaar en vermakelijk. Gebaseerd op Busschers gelijknamige eenmensseminar, dat in 2009 werd verkozen tot seminar van het jaar bij DenkProducties. ALLEEN GESCHIKT VOOR TABLETS.