Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047041924 |
Als je op één ding kunt vertrouwen in het bedrijfsleven, is het onzekerheid. Het lukt lang niet alle bedrijven om op koers te blijven door de woelige baren van de economische realiteit. In zijn nieuwe boek beschrijft Stephen R. Covey de volgende vier managementprincipes die in goede en slechte tijden tot gegarandeerd goede resultaten leiden: 1 Excellente uitvoering: de sterkste bedrijven hebben eenvoudige doelen, vertaald in heldere ijkpunten die consequent worden nagestreefd. Elk teamlid kent zijn aandeel in het streven en voert zijn werk volgens die ijkpunten uit. 2 Een goede vertrouwensbasis met alle stakeholders:vertrouwen verhoogt je slagkracht en verlaagt je kosten, vooral in roerige tijden.3 Maximalisatie in plaats van efficiëntie: de sterkste bedrijven richten zich op waardevermeerdering in plaats van kostenefficiëntie.4 Betrokkenheid in plaats van angst: onzekerheid verminderen gaat ten koste van je focus. Geef uw medewerkers een missie en een strategie die ze zich eigen kunnen maken, dan zetten ze hun angst om in betrokkenheid.4 managementprincipes voor gegarandeerde resultaten is een toegankelijk boek voor elke manager die met heldere richtlijnen tot duurzaam goede resultaten wil komen.